Ułatwienia dostępu

loga2

"Aktywna Tablica"

“Aktywna Tablica” to rządowy program rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020-2024

Głównym celem programu jest wzbogacenie bazy pomocy multimedialnych, które będą wykorzystywane w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Wykorzystanie na zajęciach nowoczesnych programów terapeutycznych zapewni uczniom wysoką jakość kształcenia, adekwatną do indywidualnych potrzeb. Umożliwi to wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z niepełnosprawnościami i trudnościami w nauce oraz przygotowanie ich do funkcjonowania w społeczeństwie.

Szczegółowe cele programu:

  • rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli, w szczególności w zakresie posługiwania się TIK w procesie kształcenia lub uczenia się;
  • kształtowanie kompetencji społecznych i twórczych uczniów, w tym umiejętności pracy zespołowej;
  • rozwój postaw kreatywności, przedsiębiorczości uczniów i nauczycieli;
  • wykorzystanie w praktyce szkolnej pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem TIK

Więcej informacji na stronie: https://www.gov.pl/web/edukacja/aktywna-tablica

Koordynator projektu:
Marta Stańczuk  – wicedyrektor


"Aktywna Tablica – edycja 2024"

W 2024 roku realizowana jest kolejna edycja rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020-2024

Głównym celem programu jest wzbogacenie bazy pomocy multimedialnych, które będą wykorzystywane w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Wykorzystanie na zajęciach nowoczesnych programów terapeutycznych zapewni uczniom wysoką jakość kształcenia, adekwatną do indywidualnych potrzeb. Umożliwi to wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z niepełnosprawnościami i trudnościami w nauce oraz przygotowanie ich do funkcjonowania w społeczeństwie.

Szczegółowe cele programu:

  • rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli, w szczególności w zakresie posługiwania się TIK w procesie kształcenia lub uczenia się;
  • kształtowanie kompetencji społecznych i twórczych uczniów, w tym umiejętności pracy zespołowej;
  • rozwój postaw kreatywności, przedsiębiorczości uczniów i nauczycieli;
  • wykorzystanie w praktyce szkolnej pomocy dydaktycznych do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem TIK

Więcej informacji na stronie: https://www.gov.pl/web/edukacja/aktywna-tablica--edycja-2024

Koordynator projektu:
Marta Stańczuk  – wicedyrektor