Jesteś tutaj: Home
W tym roku - 8 lutego - przypada Dzień Bezpiecznego Internetu. Z tej okazji młodzież naszej szkoły wzięła udział w konkursie „STOP CYBERPRZEMOCY”.
Komisja konkursowa miała nie lada wyzwanie w wyłonieniu zwycięzców. Na konkurs wpłynęło bardzo dużo prac: plakatów, prezentacji i filmików.
Jury przyznało następujące miejsca i wyróżnienia:
I miejsce – Amelia Semeniuk - klasa 1fTP
II miejsce – Igor Prokopiuk - klasa 3lTP
III miejsce – Maciej Szwaj - klasa 1lTP
W niedzielę 30 stycznia 2022 r. odbył się 30 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczne przesłanie Orkiestry było skierowane na wsparcie Okulistyki Dziecięcej! Wzorem lat ubiegłych nie zabrakło również wolontariuszy wśród naszych uczniów. Pomimo mrozu, silnego wiatru i śniegu młodzież Ekonomika zebrała ponad 7 tys. złotych. Piękny wynik!!!
Serdecznie dziękujemy za zaangażowanie i udział w tym wyjątkowym finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Do zobaczenia za rok!
19 stycznia młodzież z klas trzecich (3sTP, 3kTP, 3dTP, 3lTP) wraz z opiekunami udała się do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Uczniowie, prowadząc obserwacje, zgłębiali tajniki wiedzy w dwóch laboratoriach: fizycznym i biologicznym. Na warsztatach z fizyki młodzież zapoznała się ze skraplaniem gazów, poznała nadprzewodniki i próbowała stworzyć urządzenie do obserwacji promieniowania. Ponadto uczestnicy warsztatów odkrywali tajemnicze właściwości materiałów poddanych działaniu niskich temperatur, które wciąż są przedmiotem badań wielu polskich uczelni. Mimo ciepłej atmosfery panującej podczas spotkania było naprawdę zimno, a to za sprawą pionierów w dziedzinie skraplania tlenu i azotu - Karola Olszewskiego i Zygmunta Wróblewskiego. Z kolei na warsztatach z biologii uczniowie poznali tajniki świecących organizmów, a następnie udali się w kierunku wystaw stałych znajdujących się na terenie CNK. Po pracowicie spędzonym czasie w laboratoriach nastąpił kosmiczny relaks, czyli seans w planetarium pt.„Szybciej niż światło”.
Oczywiście, dzięki Wam !!!
Dziękujemy za obecność, hojność oraz za tworzenie atmosfery tegorocznego finału.
Projekt “Design my future” odbędzie się na Teneryfie w terminie 21-28.04.2022 r.
W wymianie weźmie udział 4 uczestników (dorosłych) plus lider grupy.
Uczestnicy z krajów: Hiszpanii (gospodarz), Rumunii, Szwecji i Polski.
Uczestnicy będą mieli dyżury w przygotowywaniu posiłków, sprzątaniu i organizacji zajęć.
Hostel, w którym zamieszkamy nie posiada Wi-Fi.
Uczestnicy będą mieli obowiązek stosowania się do lokalnych przepisów, w tym „covidowych”. Niezastosowanie się do nich może skutkować wydaleniem z projektu. Należy zaopatrzyć się i zabrać maseczki FFP2.
Większość kosztów zostanie pokryta z funduszy programu Erasmus.
Nasza szkoła zaprasza na wyjazdy do 4 europejskich krajów: Rumunia, Turcja, Grecja, Portugalia. Mamy 4 miejsca na każdy wyjazd oprócz Portugali (tylko 2) dla uczennic i uczniów znających język angielski w stopniu co najmniej średniozaawansowanym, mających 18 lub mniej lat i zaszczepionych przeciw COVID-19 lub deklarujących zaszczepienie przed wyjazdem (wymóg organizatorów).
W ramach projektu 15 uczennic i uczniów z 5 państw europejskich (Grecja, Polska, Portugalia, Rumunia i Turcja) spotka się w z wyżej wymienionych krajach. W terminach:
Praca logistyków związana jest z dystrybucją, zaopatrzeniem i przewozami towarów, zarówno w kraju jaki i poza jego granicami. W dobie postępującej globalizacji ich kontakt z zagranicznymi kontrahentami staje się niezbędny. Podążając za wyzwaniami rynku, w roku szkolnym 2020/2021 oraz w pierwszym semestrze roku szkolnego 2021/2022 zostały zrealizowane zajęcia w ramach projektu unijnego „Kompetencje zawodowe szansą na lepsze jutro - II edycja”.
Jednym z celów projektu jest organizacja zajęć specjalistycznych oraz wsparcie uczniów w zakresie zdobywania dodatkowych uprawnień zwiększających szanse na rynku pracy. W związku z realizacją zadań projektowych przeprowadzono do tej pory 6 kursów języka angielskiego zawodowego Logistic English w wymiarze 35 godzin w 6 grupach 10 osobowych. Każdy z nich kończył się egzaminem sprawdzającym wiedzę uczniów.